گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزهای کووید ۱۹: قسمت سی ام

مطابق پیش بینی های وزارت بهداشت این هفته تعداد مبتلایان به بالای چهار هزارنفر در روز رسیده و از ما خواستن که اگه ضروری نیست آفیس نریم. من هم گفتم در دو هفته پیش رو از خونه کار می کنم.

هفته گذشته تغییر و تحولات زیادی در کمپانی ما به جریان افتاده و سر خیلی ها رو گرم کرده. بزرگترین تغییر مربوط به برچیده شدن واحد تحقیقات سوئیسمون میشه. حدود نود نفر از همکارانم در اون دفتر یا باید از کمپانی برن یا به کشورهای دیگه منتقل بشن. این یعنی از دست رفتن سالهای بسیار زیادی دانش فنی!

واحدی که من درش کار می کنم در وسط دومین واحد تولیدی از نظر ظرفیت تولید قرار داره و همین نکته تا حدودی نجات دهنده است. البته یکی از واحدهای تولید این سایت رو خواهند بست.

خلاصه کلام اینکه به بهانه کووید خیلی از کمپانی ها دست به تغییرات زدند.

هوا هم به شدت ابری و بارونیه و ما اغلب توی خونه هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ولی دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 19:41 https://file-market.blogsky.com

بله.واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد