گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

اصول صحنه و پرزنتیشن

از سال ۲۱۰۶  عضو یه کلاب ساده آموزشی هستم که تمرکزش روی لیدرشیپ و اصول پرزنتیشنه. اوایل خیلی برام جالب نبود و صرفا برای پر کردن تنهایی در جلسات شرکت می کردم. بعدها نظرم عوض شد و حالا هم که مسوولیت کلاب کمپانی محل کارم رو دارم خیلی خیلی به نظرم تجربه مهمی میاد و توصیه اش می کنم. برام جالبه که توجه یکی از مدیران ارشد رو به خودمون جلب کردیم و اونم داره همون مزایایی که ما می بینیم رو می بینه و حتی پر از ایده هست و ابرازشون می کنه و حتی خط هم میده.

 به شخصه باور دارم که ای کیو در محیط کار چه بسا مهمتر از آی کیو هست و از نقطه نظر همکار خوب بودن بهتره که ای کیو بالایی داشته باشیم. ای کیو یا هوش هیجانی رو میشه تقویت کرد و این همون کارهایی هست که ما در تست مستر بهش توجه می کنیم: مثبت بودم، فعالانه گوش کردن ، مسوولیت پذیری و غیره.

خلاصه که اگه چنین کلاسهایی دم دستتون هست از دستشون ندید.