گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

پایان سال خورشیدی

تا پایان سال خورشیدی چند ساعتی بیش نمونده. سال ۹۷ پر بود از وقایع تلخ و شیرین. تلخ ترینش از دست دادن خاله منیر بود و شیرین ترینش تغییر بزرگی که من در کارم دادم.  امسال افتادم رو دور خوندن کتابهای بسیار زیبایی از ادبیات معاصر و این کار داره بهم از خیلی جهات کمک می کنه.

امیدوارم سال جدید وقایع شیرینش بیشتر از تلخی هاش باشه. اول از همه سلامتی برای نزدیکانم رو آرزو می کنم و دوم دعا می کنم که وضع معیشتی هموطنانم بهتر بشه.آمین.

همیشه از ماه فوریه اروپا بیزار بودم: از سرما و تاریکی کشدار این ماه. امسال اما اوضاع متفاوت  و ما دو هفته بسیار زیبا داریم که یک هفته اون سپری شده است. امروز که بعد از مدتها برای تمرین دو بیرون رفتم ریه هام رو از هوای مطبوع بهاری پر کردم و چند تا عکس یادگاری هم از طبیعت زیبا و گلهای نرگسی که در حاشیه کانال آب روییده بودند گرفتم. با همه این احوال خوب ته ته دلم کمی نگران از تغییرات اقلیمی هستم.