گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزهای کووید ۱۹: قسمت سیزدهم

همچنان مشغول کاغذبازی های تولید مواد ضدعفونی کننده در پایلوت پلنت هستیم. کارکردن توی کمپانی های بزرگ مزایای زیادی داره ولی پیچیدگی هاش بیشماره. همین که برای هر کاری باید کلی کاغذبازی انجام بدیم کلافه کننده ست. بعضی ازین کاغذ بازی ها که وسط پروسه کاری پیش میاد شبیه جوک یا توهین به شعور مخاطبه. بروکراسی تولید (محدود و موقت) مواد ضدعفونی خیلی از من وقت و انرژی گرفته و فعلا هم ادامه داره. 
امروز شنبه بود و اولین کار جدیی که انجام دادم کندن علفهای هرز باغچه جلویی خونه بود. آخ که من چقدر خونه جدیدمون رو دوست دارم! بعد ازظهر هم وقتی از تمیز کردن خونه فارغ شدم به همسر گفتم ماشینها رو از پارکینگ جلوی در برداره تا جلوی در خونه رو آب و جارو کنم. برای رسیدگی به باغچه چند تا وسیله خریدیم ولی امروز دنبال این بودم که با چه ابزاری علف هرزهای بین موزاییک یا آجرها رو میشه کشید بیرون و تمیز کرد. توی اینترنت چرخی زدم و دست آخر رسیدم به برس نازک و دسته بلندی  که چند روز پیش موقع تمرین دو دست یه آقای میانسال دیدم. باید فردا یا آنلاین سفارش بدم یا برم در مغازه بخرم. 
مسابقه کشوری تست مستر هم امروز برگزار شد و به یمن برنامه آنلاین هم به کارهام رسیدم و هم داوریم رو انجام دادم.
هفته ای که گذشت سخت بود. به خاطر شرایط ویژه یه سری از بودجه های کپیتال کات شد. دوتا از پروژه های بزرگ‌من که براشون خیلی زحمت کشیده بودم به سال بعد شیفت داده شد. این فعلا  ترکشهای اولیه بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد