گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزهای کووید ۱۹: قسمت پنجم

توصیه کمپانی محل کارم به مااین بوده که سعی کنید کمتر بیاین سرکار یا اصلا نیاین. مدارس بلژیک از دوشنبه بسته خواهد شد و مسلما تعداد زیادی از همکاران ما مشکل خواهند داشت و  باید از خونه کار کنند. به نظر میاد که به زودی این وضعیت به هلند هم میرسه.
امروز (شنبه) صبح حدود ساعت نه برای خرید به دو‌تا سوپر مارکت سرزدم . بر خلاف خبری که از دو روز گذشته رسیده بود که سوپرمارکتها غارت شده، طبقات  اجناس پر و پیمان بود. وقتی در اولین فروشگاه (آلدی) به سمت صندوق می رفتم متوجه خانم مهاجری شدم‌که چرخ خریدش پر از صابون مایع و چندین بطری وایتکس بود!!! واقعا سبدش می تونست کفاف چند سال خانواده ما رو از نظر مواد بهداشتی بده!  نگاهی به چرخ خرید خودم کردم: دو بسته نان، دو تا صابون، سه بسته سبزی سالاد، یه بسته سیب قرمز. خانم مهاجر نگاهش رو از نگاه متعجب من دزدید و من هم  خودم رو مشغول چیدن  وسایلم روی تسمه نقاله کردم.
آمار و ارقام  مبتلایان در اروپا داره به شدت بالا میره. امروز تو  خبرها خوندیم که  پادتن کرونا در اوترخت هلند پیدا شده. امیدوارم زودتر خبرهای بهتری بشنویم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد