گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزهای کووید ۱۹: قسمت چهارم

دیروز و امروز تقریبا همه دپارتمان ها غیر از دپارتمان ما ایمیل دریافت کردند که ساکنین استان براباند اگه می تونن از خونه کار کنند. نمی فهمم که چرا لیدر ما همیشه عقب تر از بقیه است؟ به هر حال من امروز خونه موندم. تقریبا همه جلسات گروهی پروژه ها رو  به وبکس تغییر دادم و علتش رو هم توضیح دادم و فکر هم نمی کنم کسی مخالفش باشه.
آمار مبتلایان هلند و ایران داره مرتب بالا میره . بعضی ها به خصوص در اروپا واقعا نمی فهمن چقدر این مساله جدیه! از دست نشستن و پشت گوش انداختن ساده ترین مسایل بهداشتی چی بگم؟؟؟
این اعدادی که رو صفحه کامپیوترم مرتب بالا میرن عدد نیستن هر کدوم یه انسان هستن با بیشمار آرزو، عشق و امید! کاش همه اینو می فهمیدن نه مثل همکارم که هفته پیش می گفت ای بابا هر سال اینهمه آدم در دنیا بر اثر آنفولانزا ازبین میرن، اینم روش.
دیشب به همسر می گفتم چند ماه پیش چقدر خوشحال بودیم که عید برادرزاده ام به دنیا میاد، مامانم میره پیششون و منم میرم دیدنشون. حالا هر فامیل هزار پاره شده.
گفتن پیک بیماره تو ایران تا بیست فروردین صورت میگیره و بعدش دو ماه سیر نزولیش طول می کشه. یعنی بچه ها چی میشن؟ مدرسه ها تعطیل؟ کسب و‌کار مردم چی میشه؟ چه بلایی سر طبقه کارگر و کم درامد میاد؟؟؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد