گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

حرف دل

چیزی که واضحه اینه که من هم مثل خیلی دیگه از مردم دنیا از جنگ هراس دارم و امیدوارم هیچ جا جنگی صورت نگیره به خصوص تو سرزمین پدری و مادریم. جنگ سراسر نکبته. هیچوقت روزهای کودکیمون  که  با کودکی خیلی از بچه های دنیا فرق داشت رو فراموش نمی کنم. ...بله دل ما دور از خانه ها هم به شدت برای ایران می طپه.

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 17:27 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم❤
درپناه پروردگار باشید همیشه❤

+لعنت به جنگ و
باعث و
بانیانش...

ممنونم. به امید صلح در جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد