گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزمرگی و هوای رو به پاییز

کم کمک داریم به استقبال پاییز میریم. هفته پیش هوا اصلا خوب نبود اما این هفته آفتاب درومده و امروز بعد از ظهر هوا عالی شد. منم از فرصت استفاده کردم و اومدم بعد از کار بیرون . این روزها فکر می کنم که زندگیم خیلی بیش از حد با کار گره خورده و باید بیشتر مراقب سلامتی و بالانس زندگیم باشم. جمعه پیش هم مدیرم بهم زنگ زده بود و آخر سر بهم گوش زد کرد که زیاد کار نکم و به فکر بالانس کار و زندگیم باشم. 

بی صبرانه منتظر تغییر رنگ برگهای درختان و پیاده روی و دویدن در طبیعت زیبا هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 21 شهریور 1398 ساعت 18:59 http://Mydailynotebook.blogsky.com

من هم امسال خیلی از اومدن پاییز خوشحالم. سالهای قبل حس دلتنگی سراغم میومد ولی امسال اصلا اینطور نیست

همه چی ظاهرا به خود آدم بستگی داره. عمر ما کوتاهه باید از هر لحظه اش لذت برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد