گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

ساختمان الماس

ماه پیش بود که کمپانی ما یه ساختمون خیلی شیک و جدید رو افتتاح کرد و خیلی از پرسنل رو منتقل کرد به اونجا. گروه ما و بقیه واحد تحقیقات سرجامون کنار آزمایشگاهها و پایلوت پلنت موندیم. هر اندرگاهی برای جلسه با گروه مهندسی و غیره میرم ساختمون الماس. نمی دونم چرا این اسم رو براش انتخاب کردن ولی خوب ترکیب ساختمون باب سلیقه منه. البته...البته من رو زیاد یاد یونیلیور میندازه و دوباره و سه باره به این فکر میفتم که نه! در حال حاضر خیلی خوشحالم ازین انتخابی که کردم و واقعا تجربه پلنت رو لازم داشتم چراکه اصل ماجرا داره اونجا اتفاق میفته. فشار کاراین روزها به خصوص سر پروژه های Capital بالاست ولی منحنی یادگیری عالیه. احساس می کنم که خوبه که من  ددلاینهای فشرده داشته باشم تا بهتر کار کنم و وقتکشی نکنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد