گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

 

یکی‌ از مسائل ایمنی‌ اینجا اینه که هر سال باید آبگرم کن‌ها چک بشن. من فکر می‌کردم که فشار آب گرم کن آپارتمان جدیدم در حد مطلوب نیست ولی‌ خوب خیلی‌ نگران نبودم. امروز صبح که کسی‌ برای چک سالانه آمد، خیلی‌ راضی‌ نبود و کلش رو عوض کرد. حالا من باید وقتی این آقا پاش رو از خونه می‌گذره بیرون دعا کنم که سیستم خوب کار کنه؟!!! در این هوای سرد آب گرم واقعا نعمته و ما گاهی یادمون میره که زندگی‌ چقدر میتونست سخت باشه.

چند وقت پیش که با عموی محبوبم داشتیم از گالری ملی‌ مجارستان در بوداپست بازدید میکردیم، موقع تماشای نقاشی‌های قدیمی‌ حرفمون این بود که چقدر زندگی‌ در همین اروپای ۳۰۰ سال پیش سخت بوده: مریضی، سرما، فلاکت، کثافت، میکروب، فقر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد