گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

هنر هفتم

معمولاً وقتی‌ برای من مهمون میاد سعی‌ می‌کنم که غیر از خرید و خیابون گردی همیشه یکی‌ دو تا کار فرهنگی‌ هم بکنیم: مثلا بریم موزه یا سینما یا تئاتر. این دفعه که مامان پیشمه چند تا کار فرهنگی‌ کردیم. یکیش هم سینما رفتن چهارشنبه شب بود. رفتیم زندگی‌ فردی//// مرک//وری رو دیدیم. با این که سینمای شهرستانِ من خیلی‌ تاپ نبود یعنی‌ من از صندلی‌ هاش اصلا خوشم نیومد ولی‌ فیلم عالی‌ بود. مامان هم با فیلم و با اسمارتیس هایی که براش خریدم کیف کرد. این فیلم هم مثل تولد// یک// ستاره هم پر از موزیک بود، هم بازی‌ها عالی‌ بودند و هم درام تنهایی یک ستاره رو به خوبی‌ به تصویر کشیده بود. دلم می‌خواد امسال بیشتر فیلم ببینم واقعا عاشق سینما رفتن هستم.

از گرونی تئاتر در این سر دنیا براتون نگم بهتره. ولی‌ واقعا کارشون خوبه: نظم، امکانات صحنه، صدا و بازی‌ها عالی‌ هستند. تا حالا تئاتر هلندی رو امتحان نکردم یعنی‌ راستش بهشون نمیاد حرفی‌ در این زمینه برای زدن داشته باشند ولی‌ انگلیسی‌‌ها از قدیم و ندیم که شاید قبل تر از شکسپیر باشه همیشه خدا عالی‌ بودند و هستند. ما تئاتر شیر///ش//اه رو خیلی‌ دوست داشتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد