گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

نهار کریسمس

روز آخر کاری ۲۰۱۸ همراه بود با نهار کریسمس:‌خیلی هلندی طور و غیر رسمی هرکس یه پیش غذا یا غذای اصلی یا دسر آورده بود و دور هم نهار خوردیم. البته همه چیز خیلی مرتب بود و پلان شده. این جور برنامه ها بیشتر من رو یاد دانشگاه می اندازه و به نظرم برازنده محیط کار نیست. چه میشه کرد که این طرز فکر هم طرفداران خودش رو داره. من امسال آلبالو پلو درست کردم که با استقبال هم روبرو شد.  منشی واحدمون یه خوراک گرم بلژیکی با گیلاس درست کرده بود که من خیلی دوست داشتم. هنوز مثل کمپانی قبلی اینجا جا نیفتاده ام و دوست پیدا نکرده ام اما میدونم که خیلی زود اینجا هم برام شبیه خونه میشه. خیلی وقتها دلم مثلا برای گپ زدن با  ادی تنگ میشه یا نهار خوردن با لورنا. 

جعبه کریسمسی که بهمون دادن رو دوست داشتم چون پر از هل هوله بود که به درد شبهای دراز زمستان و سریال دیدن ما می خوره. بعضی از همکاران جعبه و محتویاتش رو به  خیریه اهدا کردن ولی من زدم زیر بغلم و آوردم خونه

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 08:45 http://an-rozha.blogsky.com

سلام. من از وبلاگ نویسای قدیمی ام. دوباره وبلاگمو بروز کردم . میخام مطلب بزارم. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و سر بزنید. اگر موافق بودی برام نظر بزار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد