گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روزهای پایانی سال معمولا خیلی شلوغ پلوغ هستند: هم خیلی کارها رو باید بست و هم باید باید تو تعدادی جشن و کارهای گروهی شرکت کرد. سال ۲۰۱۸ سال خیلی شلوغ و مهمی برای من بود. خدای خودم رو شکر می کنم که به هدفهایی که داشتم رسیدم. یک لیست پر و پیمون برای سال ۲۰۱۹ دارم که یکی دو موردش رو شروع کرده ام. دارم برای بقیه اش هم پلان می ریزم. در صدر برنامه هام هم رسیدگی به سلامت خودم و خانواده ام قرار داره. هم سلامت جسم و هم سلامت روان. 

فرزاد پیشنهاد کرده که در هفته اول تعطیلات حسابی ورزش کنیم و فیلم ببینیم. دو تا فیلم هم هست که دلم می خواد تو سینما ببینم. امیدوارم هنوز در حال اکران باشند،

به امید سالی سرشار از موفقیت و سلامتی و صلح برای همه.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 13:35

خوش بگذره حسابی و موفق باشید

ممنون و همچنین برای شما دوستان خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد