گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

بیگ دیتا

وقتی‌ به عقب نگاه می‌کنم و به دورانی که دانشجو بودم، بیش از پیش به شکاف بین دانشگاه و صنعت پی میبرم و چه مباحثی که میتونستن به  ما آموزش بدهند و ندادند یا شاید هم نمیدونستند و کاری نکردند. نمونه ش مبحث آمار و بیگ دیتا است که من رو از وقتی‌ وارد صنعت و علوم کاربردی شده‌ام حسابی‌ شیفته خودش کرده. هفته پیش تو یک کارگاه جدید شرکت کردم و باز هم مباحث تازه‌ای در باره آنالیز داده‌ها یاد گرفتم. نکته جالب ماجرا برام این بود که میدیدم خیلی‌ از همکارهام اصولا مهندس شیمی‌ بوده ا‌ند اما شیفت کرده بودند به سمت آمار و سرسختانه دارند در این رشته تلاش میکنند و موفقند! لطف ماجرا اینجاست که وقتی‌ داده‌های پلنت رو برسی‌ میکنی‌ اگه بک گراند مربوطه رو داشته باشی‌، آنالیز راحت تر پیش میره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد