گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

تولّد

تولّد امسالم مقارن شده بود با عید پاک. از خیلی‌ وقت پیش هزارتا برنامه ریخته بودم و انقدر ذوق داشتم که نمیدونستم در نهایت کدومشو عملی‌ کنم . هم دلم می‌خواست خیلی‌ راحت و آسوده بگیرم و هم دلم می‌خواست حتما از این تعطیلات ۴ روزه نهایت استفاده را ببرم. به این هم فکر کرده بودم که یه مهمونی‌ کوچک بدیم به مناسبت تولّد من و همسر.

متأسفانه فرزاد مجبور شد شنبه به شکل اورژانسی بره ایران و و نه تنها نشد که یکی‌ از برنامه هام رو عملی‌ کنم بلکه خیلی‌ هم حالگیری شد. ولی‌ خوب ازونجایی که من دیگه در زمرهٔ‌ سرد و گرم چشیدگان روزگار هستم تصمیم گرفتم که بعد از بدرقه همسر از راه فرودگاه برم به شهری که عمه‌ام زندگی‌ میکنه و یکی‌ دو روزی پیش اونها بمونم. هوای هلند هم سنگ تموم گذاشت و از کریسمس هم سردتر بود! عمه‌ و همسرش تمام سعیشونو کردن که به من خوش بگذره. ازشون خیلی‌ انرژی مثبت گرفتم ولی‌ خوب دلم پیش فرزاد بود، چه کنم؟ آخرین شب تعطیلات هم پیش دوستم الهه و خانواده رو به رشدش بودم که جای بسی‌ تشکر داره.


قدر سلامتیمون رو بدونیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
هانی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 22:02 http://haniesdaily.blogsky.com

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد