گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

موضوع مسکن در انگلستان تا حدود زیادی با هلند فرق میکنه. من اصولا به مبحث ریل استیت  علاقه دارم و سعی‌ می‌کنم در موردش اطلاعات کسب کنم حالا هر کجا که باشم. تو این چند ماه که دنبال خونه می‌گشتم خیلی‌ چیزها یاد گرفتم و تجربه جالبی‌ بود. با چند تا مشاور صحبت کردم همینطور بازار رو زیر نظر داشتم و دارم. چیزی که در وهله اول خیلی‌ عجیب بود این بود که چقدر انگلیسیها ملّاک هستند و چه درامدی از راه اجاره املاکشون در میارن. این قضیه کمی‌ شبیه ایرانه‌‌ ولی‌ در اشل اروپایی کمی‌ برام تازگی داشت. یک عده هم هستند که دقیقا مثل ایران از طریق دلالی کلی‌ سود میکنند. یکیش همین خانومی که من از طریق آژانسش اپارتمانمو اجاره کردم! حتا برای من ایرانی‌ این همه دغل کاری باور نکردنیه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد