گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

لندن ۱

بعد از یک ماه و چند روزی که اومدم اینجا، موفق شدم دیروز برم لندن گردی. دو تا از همکارانم هم با من اومدن که باعث شد کمی‌ گشتن راحت تر باشه و از تنهایی به قولی‌ کف نکنم. یکی‌ از نکات خیلی‌ خوب در مورد لندن اینه که اغلب موزه‌ها رایگان هستن. خود شهر هم به خودی خود بسیار دیدنیه. در سفر قبیلم موفق به بازدید از موزه بریتانیا شدم. اینبار مقصدم موزه ویکتوریا و آلبرت بود و همینطور موزه تاریخ طبیعی. اولی‌ خیلی‌ خیلی‌ جالب بود ولی‌ نرسیدیم همه طبقات رو ببینیم. دومی‌ رو هم به دیدن قسمت آتشفشان و دایناسور‌ها به دلیل تنگی وقت بسنده کردیم. موزه تاریخ طبیعی مکان خیلی‌ خوبیه برای خانواده‌ها تا با بچه‌ها اوقات مفیدی رو بگذرونن.
سیستم عظیم مترو لندن که خودشون بهش تیوب میگن دسترسی‌ به همه نقاط دیدنی‌ رو راحت کرده هرچند که ما دیروز ترجیح دادیم پیاده خیابون‌ها رو گز کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد