گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

دست‌پخت مادر

عاشق کتلت‌های دست‌پخت مادرم هستم. وقتی‌ میرم ایران یا وقتی‌ اون میاد پیشم اولین چیزی که ازش می‌خوام برام درست کنه کتلت هست. یک سالی‌ هست که خودم هم درست می‌کنم و تا حدودی به جایی رسیده که دلم می‌خواد اما هنوز ۱۰۰% نه! چند شب پیش داشتم فکر می‌کردم که چرا هنوز راضی‌ نیستم و کتلت‌های مادر چه مزه ای‌ بود که... به گمانم فهمیدم: تمام روغن‌های که من با دقت با دستمال چربی‌ گیر از کتلت‌ها جدا می‌کنم یکی‌از رموز عدم موفقیت من در اجرای دستور تهیه این غذای لذیذ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد