گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

سال نو میلادی

ماه دسامبر در آرامش کامل گذشت. به نظرم کار بسیار خوبی‌ کردیم که نیمه اول ماه سفر کردیم چون نیمه دوم اغلب همکاران رفتند تعطیلات و کمپانی به شکل نیمه تعطیل درامد و این یعنی‌ خود آرامش. در ده روز آخر سال تونستیم کمی‌ آپارتمانمون رو مرتب کنیم و دور ریختنی‌ها رو دور بریزیم، دو موزه که مدتها تو لیستمون بودند رو ببینیم، سریال تماشا کنیم، کمی‌ ورزش کنیم و زمانی‌ رو هم با دوستانمون بگذرونیم.

دیشب وقتی‌ کیفم رو مراتب می‌کردم و کارتهام رو به کیف پول جدیدی که دیروز با تخفیف خیلی‌ خوب خریده بودم منتقل می‌کردم به سالی‌ که گذشت فکر می‌کردم و سعی‌ می‌کردم اتفاقات مثبت سال ۲۰۱۵ رو جلوی چشمهام بیارم:

  • خودم، خانواده و دوستانم سلامت بودیم
  • سال گذشته از نظر کاری سال خوبی‌ برای من بود، پروژه خوبی‌ داشتم و خیلی‌ یاد گرفتم
  • اولین نیمه ماراتن زندگیم رو دویدم
  • مسافرت زیاد رفتم و به خصوص که اهرام سه گانه رو از نزدیک دیدم

امیدوارم سال میلادی پیش رو هم سال خوبی‌ باشه و از همه مهمتر صلح و دوستی‌ به خاور میانه برگرده.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد