گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

هفته اول

اولین هفته کاری ۲۰۱۷ رو به اتمامه. این هفته مثل برق و باد گذشت:

  • تو این چند روز تونستم اون طور که برنامه ریخته بودم فعال باشم و بالای ۱۲۰۰۰ قدم فعالیت داشته باشم
  • یه ایده از نویسنده‌ ای که کارهاشو دنبال می‌کنم گرفتم و هر کار مثبتی که انجام دادم و خوشحالم کرده رو مینویسم و توی ظرف شیشه ایی می‌‌اندازم. اولیش هم جواب تحقیق اخیرم بوده که بهش امید دارم اولین پتنت من بشه.
  • طلسم رو شکوندم و تو مجتمع ورزشی نزدیک خونه پا گذشتم و البته دو جلسه ورزش کردم
  • واسه خودم برنامه ریختم که حتما قبل از عید نوروز یه نیمه ماراتن بدوم
  • فکر می‌کنم که تونستم اعتماد همکارهام رو جلب کنم چیزی که واسه ما مهاجرین در جامعه غربی کمی‌ زمان بره.
  • چیز که باید بهش بیشتر اهمیت بدم تغذیه هست و کتاب خوانی

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 11:18

چه خوب. ایشالله همه هفته های 2017 برات پربار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد