گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

داریم به سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس نزدیک میشیم. از هفته گذشته کم کم همه دارن درخت میذارن و در و دیوار شهر رو تزئین می‌کنن. من خیلی‌ این ایام رو دوست دارم. منتظر هم هستم که تعطیلات کوتاه اما خوبی‌ رو در کنار همسر داشته باشم. دیروز  یه لیست تهیه کردم و همسر کمی‌ خرید کرد که آماده پذیرایی از مهمونهامون بیشیم. فعلا دو تا از دوستامون رو با خانواده دعوت کردیم که بیان اینجا و کمی‌ باهم وقت بگذرونیم. روز ۲۵ دسامبر هم قراره بریم کنسرتی که خیلی‌ وقت پیش بلیطش رو تهیه کردم. امروز که رفته بودم بیرون یه درختچه خیلی‌ بانمک خریدم که فضای خونه کریسمسی بشه.