گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

هوای هلند پائیزی شده ولی‌ بعضی‌ از ساعت‌های روز مثل امروز بعد از ظهر حسابی‌ گرم میشه و خورشید آخرین زور هاشو میزنه و ما رو سر حال میاره. الان ساعت ۹ شبه و در بالکن بازه و  هوا هم بی‌نهایت دلپذیره. امروز مامان بهم توصیه کرد که اخبار نخونم و از این جنبه بهش نگاه کنم که استرس بیش از اندازه باعث هزار جور مریضی لاعلاج میشه. دلم می‌خواد به حرفش گوش کنم و بچسبم به کار و زندگیم و کمی‌ این ذهن رو راحت بگذارم، ولی‌ واقعا میشه؟ 

دارم دوباره به روتین تمرین‌های دو بر می‌گردم و خودم رو برای مسابقه بعدی آماده می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد