گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

عکاسی

به مناسبت تولدم فرزاد برام یه دوربین عکاسی خریده. دو تا دوربین نازنینم رو پارسال ازمون دزدیدند این بود که این سونی سفید خوشگل رو امسال برام خرید. هرچند که با وجود موبایل‌های هوشمند با دوربین‌های قوی بازار دوربین راکد شده، اما هنوز کسانی‌ مثل من هستند که عکاسی با دوربین رو ترجیح میدهند. چند باری دوربین رو با خودم بردم بیرون برای تمرین و امتحان: یک بار رفتم کنار رودخونه، یک بار پارک و یک بار هم لندن. 

سلفی گرفتن با این دوربین خیلی‌ خوبه چون صفحه منیتورش کاملا می‌چرخه و میتونی‌ خودت رو ببینی‌. بار اولی‌ که باهاش سلفی گرفتیم یاد اولین دوربین دیجیتالی که باهم خریدیم افتادیم که چقدر بی‌ کیفیت بود اما ما خیلی‌ باهاش حال کردیم و تقریبا همه عکسهای دوران نامزدی ما با اون گرفته شده.

امروز صبح هم که هوا خیلی‌ لطیف و دل چسب بود چند تا عکس گرفتم. نوید همیشه بهم میگه عکس هام به درد شبکه ۳ سیما میخوره لابد چون من عکاسی از طبیعت رو خیلی‌ دوست دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرفسور خسته دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:57 http://porfossor.blogsky.com

تبریک می‌گم. هم تولدتون رو و هم دوربین نو رو.

merci

Reza دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 02:33 http://rezacplus.blogsky.com

خب یه عکس از دوربینت میزاشتی ببینیم

hatman mizaram!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد