گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

روز یکشنبه عصر همکارم ازم خواسته بود که تو برگزاری جشن تولد دختر ۶ ساله ش بهش کمک کنم. کلاب  کمپانی که مشرف به چمن زمین راگبی است رو رزرو کرده بود. وقتی‌ وارد شدم فکر کردم وای خدای من ۶ سالگی خیلی‌ دور به نظر میرسه!

تولد‌های اینجا خیلی‌ متفاوت از تولد‌های ایرانیه به خصوص حال حاضر ایرانی‌ که منحصر شده به یه میز تولد و انبوهی از تزیینات به قول معروف لاکچری. 

اینجا پدر مادر‌ها حتما یکی‌ دو تا سرگرمی خاص واسه بچه‌ها در نظر میگیرن که بچه‌ها گروهی انجام بدن. مثلا دوستم کارگاه آشپزی برگزار کرد که بچه‌ها خیلی‌ کیف کردند. یکی‌ از مسائلی‌ که من تو انگلیس خیلی‌ دوستش دارم مساله ادب بچه هست. سیستم آموزشی اینجا بچه‌ها رو فوق‌العاده مودب بار میاره. من واقعا کیف می‌کنم. ۱۱ تا دختر و پسر بچه مودب  و حرف گوش کن برای ۲ ساعت مهمونشون بودند. بعد از یک هفته که کابوس فوت ناگهانی خاله منیر هر لحظه همراهم بود این ۲ ساعت واقعا لازم بود تا کمی‌ حال و هوام عوض بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد