گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

یکی‌ از پروژه‌های امسالم بستنی و//گ//ا//ن هست. البته به بخشی از فرمولاسیون و پروسس این نوع بستنی می‌پردازیم که اغلب به مشکل بر میخوره. از نظر مدیریت و همینطور یک سری از همکاران با تجربه! ما هیچ گونه مشکل پروسس نداریم و این کار رو برای من کمی‌ تا قسمتی‌ طاقت فرسا میکنه چون باید مرتب ثابت کنم که انتقال جرم و پروسس مهمترین رکن این ماجراست چرا که اگه بهشون توجه نشه (که اصولا تو صنعت غذا اون طور که باید نمی‌شده)، هیچ وقتScale-upرو نمیتونیم به خوبی‌ پیش ببریم. این هفته به شکل تمام وقت من و دانشجوم با دقت یکی‌ از واحد‌های عملیات رو که تو آزمایشگاه مرتب استفاده میشه، بررسی‌ و ثابت کردیم که ازش به درستی‌ استفاده نمیشه. عصر جمعه آخر وقت با کمک یکی‌ از همکاران واحد پایلوت، ماشین مربوطه رو باز و تا حدودی تعمیر و تستش کردیم. حالا باید دوشنبه یکی‌ دو تا تست دیگه روش انجام بدیم و روش استفاده از ماشین مربوطه رو (اگر وجود خارجی‌ داشته باشه!) اصلاح کنیم. از طرفی‌ باید با کارخونه در تماس باشیم تا هم نحوه کارشون رو اصلاح کنیم و هم متوجه تفاوت‌های بین واحدهای عملیات بشیم. خلاصه که شبها هم ذهنم از کار خلاص نمیشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد