گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

شادی

انسان شادی هستم ولی‌ سعی‌ می‌کنم که مرتب خودم رو شارژ کنم که کم نیارم و باعث تخلیه انرژی اطرافیانم نشم. به نظرم خیلی‌ مهمه که سر کار و همینطور در مواجه با خانواده روحیه خوبی‌ داشته باشی‌.  مشکلات رو همه دارن و اگه به خوبی‌ گوش بدی صدای خورد شدن خیلی‌‌ها رو زیر چرخ زندگی‌ میشنوی. اینو بیشتر و بیشتر وقتی‌ فهمیدم که صفحه هر روز/// نیو یورک رو دنبال کردم. از اون موقع احترامم برای ذات بشر دو چندان شد.

مرتب بودن، بوی خوش دادن! خوش رو بودن، لبخند زدن، هوای بقیه رو داشتن، غیبت نکردن و مزخرف نگفتن پشت سر هم... همه اینها خیلی‌ به آدم انرژی میده.

من همیشه چند تا گلدون کوچولو تو خونه دارم ولی‌ اغلب یه دسته رز ساده هم میگیرم که اینجا بیشتر از یک هفته دوم میا‌ره. دیدن رنگ زیباشون آدم رو واقعا شاد میکنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد