گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

از سفرم به تهران تعداد نسبتا زیادی کتاب و سی‌ دی موسیقی‌ آوردم ولی‌ هنوز جدی سراغشون نرفتم. البته به نیمی از سی‌ دی‌ها گوش دادم ولی‌ کتاب‌ها رو جدی نگرفتم. این چند وقته به شدت و حدّت یه سریال تماشا می‌کنم به اسم میهن. اواخر فصل پنجم هستم و از تماشای سه فصل اخیر خیلی‌ لذت بردم. نمیدونستم که یه سریال جاسوسی میتونه انقدر برام جذاب باشه.

چند روز پیش به لیست کارهایی که باید تو سال ۲۰۱۷ انجام میدادم نگاه کردم و دیدم بعضی‌ کارها رو خیلی‌ جدی نگرفتم ولی‌ اونهایی رو که جدی گرفتم دارم به خوبی‌ باهاشون ارتباط برقرار می‌کنم. نمونه اش هم دویدن با کلاب دو شهره که باعث شده جاهای زیادی رو ببینم و با آدمهای جدید آشنا بشم. تمرین‌ها نسبتا سنگینند ولی‌ تا حالا تونستم از پسشون بر بیام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد