گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

در یک دوره استراتژی تحول سازمانی شرکت می‌کنم که جلساتش از هفته قبل شروع شده. این دوره قراره ۶ ماه طول بکشه و در پایان دوره باید از پروژه ای‌ که طراحی کردیم دفاع کنیم. هر کدوممون سعی‌ کردیم یکی‌ از پروژه هامون رو مبنا قرار بدیم. دیروز داشتم به رئیسم می‌گفتم که روز دوم را خیلی‌ دوست داشتم چون تمرکزش رو مردم بود. وقتی‌ با علاقه براش تعریف کردم که چرا از اون روز لذت بردم، بهم یه کتاب داد که بیشتر در موردش بخونم. واقعا موهبته توی یه کمپانی اینترنشنال با همه کم و‌ کاستیهاش کار کردن چون به عینه میتونی‌ خیلی‌ از تعاریف تفاوت‌های فرهنگی‌ در کار رو ببینی‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد