گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

ناشکر و متوقع

حدود ۱۰ روز کمتر به شبکه‌های اجتماعی دسترسی‌ داشتم. چیزی که در این چند روز اخیر فهمیدم این بود که گشت و گذار بیش از حد در شبکه‌های اجتماعی منو تبدیل به یه آدم به نسبت ناشکر و متوقع کرده بود (یا است). تصویر بعضا غیر واقعی از زندگی‌ افراد که در این شبکه‌ها به نمایش گذاشته می‌شه باعث میشه که آدم از خودش فاصله بگیره. باید تو سال جدید سعی‌ کنم هرچی‌ می‌تونم از این وضعیت دور بشم.

 .

.

.

تو تعطیلات دوباره کتاب موراکامی رو در مورد "دو" دست گرفتم و اینبار تمومش کردم. اگه بنا به هر دلیلی‌ به این ورزش علاقه دارید خوندن این کتاب رو که پر از حس‌های خوبه بهتون پیشنهاد می‌کنم. آخ که چقدر من این نویسنده رو دوست دارم! امیدوارم تا زنده‌ام یه سفر طولانی‌ و پر بار به ژاپن داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 10:36

با نظرت در مورد شبکه های اجتماعی کاملا موافقم. این شبکه ها وسیله ای شده برای بزرگنمایی بعضی مردم کم ظرفیت. اگر باهاشون در ارتباط باشی میبینی همش توخالیه. البته من وقتی این چیزها رو میبینم خدا رو شکر میکنم که زندگی نرمالی دارم .
موفق باشی دوستم. کتابی که گفتی رو علی خونده. منم ایشالله میخونمش.
الان دارم کتاب lean in رو میخونم. کتاب خوبیه . بدرد ما خانمهایی که کار میکنیم میخوره. یک TED Talk هم داره. اگر وقت کردی تماشا کن.
بووووس

male Sharely Sandberg nist?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد