گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

اولین روز ۲۰۱۷

امروز اولین روز کاری ۲۰۱۷ است. ما دیروز دوشنبه هم تعطیل بودیم و من سعی‌ کردم آخرین استفاده رو هم ببرم. شب قبلش روی یه کاغذ اقدامات فرهنگی‌ و ورزشی مورد نظرم که امسال دوست دارم انجامشون بدم رو نوشتم. یکی‌ از اونها ۱۲۰۰۰ قدم در روز بجای ۱۰۰۰۰ قدم بود واسه ۶ ماه پیش رو. سعیم رو می‌کنم که با دویدن و ورزش مرتب عملیش کنم. امسال دوست دارم تا جایی که ممکنه فیلم ببینم، کتاب بخونم و تئاتر برم. لیست موزه هایی که باید برم و نرفتم رو هم باید بازبینی کنم. امیدوارم که امسال هرچه زودتر کار همسر  درست شه و بیاد پیشم و زندگی‌ راحت تر بشه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد