گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

سال ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ از نظر کاری برای من سال خیلی‌ خیلی‌ خوبی‌ بود. ۲ ماه پیش با منتورم "جیگدم" به این نتیجه رسیدیم که آمدنم به انگلستان تغییر خیلی‌ خوب و به موقعی بود. هدف خودم هم یاد گرفتن پروسه بستنی و افزایش دایره نتورکم بود که خیلی‌ بهتر از تصورم پیش رفت. دو قسمت مهم از پروژه امسالم نتایج رضایت بخشی داشتند: قسمت اول تاحالا انجام نشده بود و قسمت دوم هم شکافی بود که کاملا فراموش شده بود. وقتی‌ می‌خواستم کارم رو تو یونیلیور شروع کنم استاد دکترام بهم گفته بود سعی‌ کن رو بستنی کار کنی‌، برای توئی که تخصصت سیالات چند فازیه این بهترین گزینه‌ است. باهاش تا حدودی هم عقیده‌ام هرچند که پروسه صنایع غذائی مثل مبحث انرژی خیلی‌ پیچیده و دهان پرکن نیست اما به نوبه خودش جذابیت هایی هم داره.

از همکاران اینجا هم اینو بگم که اغلب‌شون رو دوست دارم و باهاشون راحتم. با بعضی‌‌ها هم طول کشید تا ارتباط برقرار کنم اما در نهایت تونستم تا حدودی سد رو بشکنم. امسال بیشتر از قبل یاد گرفتم که لذت کار به داشتن همکاران خوبه. 

امیدوارم سال ۲۰۱۷ سال خیلی‌ خوبی‌ برای همه باشه و من و نزدیکانم هم به اهدافمون برسیم.

 

پی‌ نوشت: در آخرین هفته کاری "آرجیان" رو به خاک سپردیم. برای من رفتن یک روزه به هلند خیلی‌ طاقت فارسا بود اما اگه نمی‌رفتم هرگز خودم رو نمی‌‌بخشیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد