گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

سبک زندگی‌ بریتانیا یه شباهتهایی به امریکا داره. شاید هم چون من چند سال تو کشور کوچکی مثل هلند زندگی‌ کردم اینطور به نظرم میاد. یه نکته که به خوبی‌ حس میشه اینه که وسایل حمل و نقل عمومی‌ به اون خوبی‌ که تو هلند یا اسکاندیناوی هست نیست و فرهنگش هم آنچنان حضوری نداره حالا لندن رو بگذارین کنار!! چاقی مردم خیلی‌ به چشم میاد که نشان از عدم تحرک کافی‌ و تغذیه نادرست داره. تو فروشگاه‌ها به راحتی‌ میتونین لباسهای سایز بزرگ پیدا کنین. اوایل وقتی‌ میدیدم که مردم همراه ساندویچشون چیپس میخورن  خیلی‌ تعجبم می‌کردم ولی‌ کم کم چشمم عادت کرد. سوپرمارکت‌های اینجا رو خیلی‌ دوست دارم. تقریبا همه‌چیز رو می‌شه با کیفیت خوب پیدا کرد. به نظرم مردم بریتانیا مردم راحتتری برای کار کردن هستن. کم کم مودبن که واقع نعمته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد