گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

یکی‌ از آن‌ ۳ نفر

در دپارتمان قبلی‌ که بودم، گروه پروسس، ۴ عضو داشت: من و مدیر هلند بودیم و دو نفر دیگه انگلیس. من که میرفتم از گروه مدیرمون گفت: نه تنها با رفتن نسیم  گروه کلا مردونه میشه بلکه میانگین سنّی ۲۰ تا ۳۰ سال پائین میاد. فردا تشییع جنازه یکی‌ از اون ۳ نفر باقیمانده است. مدیر سابق که تازه از بستر بیماری برخاسته توان اومدن نداره. من اما حتما در مراسم فردا شرکت می‌کنم.
"نیل" مرد نازنین اما عجیبی‌ بود: دختر‌ها رو دوست نداشت و مهندسان شیمی‌ رو مهندس نمی‌دونست اما عجیب رفتار پدرانه ای با من داشت. روحت شاد و یادت گرامی‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد