گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

چالش‌های کاری

با منتورم قرار گذشته بودم که رفتارهای گستاخانه رئیس چینی‌ رو به مدیر گروه در قالب نظر خواهی‌ در خصوص پروژه دومم گزارش کنم. منتظر فرصتی بودم که فراهم نمی‌شد. دیگه طاقتم طاق شده بود که ۲ هفته پیش بهش ایمیل زدم و گفتم باید باهم صحبت کنیم. روز قبل از قرارمون، آقای مدیر بهمون گفت که داره از گروه میره و اوایل اکتبر به همراه خانواده‌اش راهی‌ شانگهای میشه تا یه گروه کاملا متفاوت رو مدیریت کنه. خیلی‌ نگران شده بودم. نگرانیم از این بود که در خلال انتقال مدیریت، رئیس هر کاری دلش بخواد بکنه.

با مدیر نشستیم تو یکی‌ از اتاقهای کوچکی که ما معمولاً برای تلکنفرانس ازش استفاده می‌کنیم. خیلی‌ محتاطانه موضوع رو بهش گفتم و ازش راهنمایی خواستم. هرچی‌ بیشتر توضیح میدادم رنگش بیشتر عوض میشد و کم کم دهانش میرفت که باز بمونه. خیلی‌ لازم نبود که مدیر قهاری باشی‌ تا از رفتارهای رئیس چینی‌ تعجب کنی‌. و البته ماجرا تفی سر بلا بود برای مدیر جوان ما.

توصیه‌اش این بود که به پروژه دیگرم بچسبم که آقای چینی‌ دستش بهش نمیرسه و خیلی‌ برای مدیریت مهمه. بهم گفت هیچ کدوم از ایراداتی که گفته وارد نیست و اصلا چنین چیز‌های در مورد من در گروه مدیریت عنوان نشده. 

دقیقا دو روز بدش صدام کرد و بهم گفت که رئیسم عوض شده. از لحظه ای که این خبر رو بهم داد, دل‌پیچه‌ام که چند ماه بود یارم شده بود فروکش کرد. خیلی‌ خوشحالم از این که قراره فول تیم با "پاول" کار کنم. خیلی‌ خیلی‌ انرژیش مثبته و کار کردن باهاش تنش اضافی نداره. هرچند که میشد به خاطر حساسیت پروژه شماره یک حدس زد که قرار بوده برم زیر مجموعه پاول اما این وسط آقای مدیر بدش نیومد که سوپر من جلوه کنه. خدا خیرشون بده در هر حال!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد