گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

پایان سویا

وقتی‌ یک کمپانی خوب نمیفروشه واسه تهیه پول نقد خیلی‌ کارها میکنند مثلا تعدیل نیرو میکنند یا بخشی از اموال کمپانی رو میفروشند. شیر سویا خوب نمیفروخت یک ماه پیش فروختنش به ک//وکا ک//ولا. دوشنبه همهٔ کسانی‌ که تو مرکز تحقیقات و توسعه هلند، از سال ۲۰۱۳ رو این پروژه کار کرده بودند رو اخراج کردند. این یعنی‌ اینکه من هم تو لیست بودم اما خوب زودتر از این حرفها منتقلم کرده بودند انگلستان. خیلی‌ دلم سوخت واسه ۷ تا همکارم که ۹ ماه از نزدیک باهاشون کار کرده بودم. امیدوارم که تو این چند ماهی‌ که زمان دارند یه موقعیت خوب تو یونیلیور پیدا کنند.
خانوم یا آقای پروژه سویا، خیلی‌ پروژه خوبی‌ بودی. من خیلی‌ خیلی‌ زیاد ازت آموختم. تقصیر ما نبود که اوضاع اقتصادی برزیل به هم ریخت. مهم این بود که زمان خیلی‌ بدی بود و نشد که آموخته هامون رو به مرحله اجرا بذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد