گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

عادت‌

یک سری از عادت‌ها که از وجودشون بی‌ اطلاع هستی‌ خودشون رو در هنگام تغییر شرایط نشون میدهند. به عنوان نمونه: من همیشه خودم رو طرفدار چای میدونستم! دو سه‌ روزی هست که متوجه شده‌ام نوشیدن روزانه یک لیوان قهوه اعلا با شیر فراوان جزئی از من است. این مملکت هم مملکت چای نوش هاست و البته چای هم یکی‌ از محصولات دیرینه‌ کمپانی یونیلیور (برند لیپتون که معرف حضور هست؟). این میشه که دستگاههای‌ قهوه مجانی‌ ساختمان  وحشتناکند و درواقع بهتر می‌بود که برشون میداشتند! دیروز صبح متوجه شدم که دیگه تحملش سخته، کاپشنم رو پوشیدم رفتم از رستوران یه لیوان قهوه خریدم (به مبلغ ناچیز یک پوند!) و با رضایت نه چندان برگشتم پشت میزم و بدین سان اولین هفته اقامتم به پایان رسید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
طناز یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 07:29

آفرین بهت برای دل به دریا زدن نسیم عزیزم.
من همیشه این روحیه بی همتای تو رو ستایش می کنم.
موفق باشین. هم تو هم فرزاد.

ممنونم عزیزم! تو همیشه به من لطف داری...خوش قلبی یکی‌ از زیباترین صفات توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد