گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

گل کو

گل کو می آید /گل کو می آید خنده به لب. / من ندارم سر یاس،/ زیر بی حوصلگی های شب، از دورادور/ ضرب آهسته پاهای کسی می آید.

ترافیک

در یک سالی‌ که من و مهربان همسر در تهران "باهم" زندگی‌ کردیم پروسه رسیدن از منزل به محل کار برای من خیلی‌ طولانی‌ و خسته کننده بود: ترافیک سنگین و آلودگی‌ هوا -که میدونم الان خیلی‌ هم بیشتر شده- امانم رو می‌برید. از محله مون بیزار بودم و این همه چیز رو سخت تر میکرد. وقتی‌ آمدیم دلفت دو سال اول تو محوطه دانشگاه یه آپارتمان خیلی‌ کوچک داشتیم و برای من فاصله هفت دقیقه ای‌ خانه تا آزمایشگاه مثل راه رفتن در بهشت بود: رهیده از ترافیک تهران!

در سه‌ سال گذشته از خانه تا مرکز تحقیقات یونیلیور که بیست کیلومتر بیشتر نیست رو اغلب با ترافیک پیمودم. از دو روز پیش قسمتی‌ از بزرگراه "آ ۴" بعد از ۶۲ سال پر فراز و نشیب‌ باز شده و من می‌تونم کمی‌ با آرامش رانندگی‌ کنم و به محل کارم برسم حتی اگه پیمودن این  راه موقتی باشه.


پی‌ نوشت: امروز تو اخبار می‌خوندم که ترافیک امسال ۲۵ درصد افزایش داشته!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد